Tisdagströjan begins....

Hej, det är jag som är Stora Tisdagströjan (jag är bara storlek S, men min syster är XS så jag är ändå större. HA!). Välkomna till min... öh... våran blogg!  Fjortisarna i oss längtade efter att få komma ut, så nu har vi alltså en helt egen sida som snart är fylld med bilder på oss, filmer om oss och så skriver vi om allt vi gör om dagarna. Vårt mål är fem besökare i månaden.

Det ni först och främst bör veta om oss är att vi inte tål kritik, så försök säga något ont och ni blir brölade som in i hel***e.

De flesta som inte är blinda gillar bilder, så här får ni några :)

Detta är min lillasyster, de flesta tycker vi är så lika att de blandar ihop oss. Men jag är större. HA!

 

 

 

 

Bilder från idag! Jag på den blåa bilden och syrran på den gula. Som ni ser har båda våra ägare valt den enkla varianten idag, utan en massa västar och halsdukar som står i vägen för vår skönhet. Fast jag får sällskap av ett halsband eftersom att jag är lite bättre.

 

Och där har du vårt första blogginlägg! Har jag nämnt att lillan ska till Rom imorgon förresten..?


Kommentarer
Postat av: elsa lussekatten

HAHHAHAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHAHAAHAA

2010-02-05 @ 21:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0